Pages

Tuesday 17 April 2012

Setelah lama menghilang

Assalamualaikum
blogger2 sekalian
now im back to update my blog back
even i know tht my blog is not interesting at all
but this is my space to expressed about my feeling
even i've not many followers T_T
hurm..*ape ni sdey2 weyh!!

dlm mse yg lme aku menghilangkan diri
dlm mse ni aku belajar utk mematangkan diri
but who knows
byk yg aku pelajari..
now
i've been change
to a new IDHAM
^^
yet
i like my new personalities
terlalu ketara perbezaan yg aku nmpk pada diri aku pada saat ini
jika nk dibandingkan pada waktu dulu2

spe yg rapat ngn aku skrg dan kenal aku dulu2
mmg skrg dah lain
klw dulu
korg tgk aku ni jenis yg suka maen2..
but now..bukan xde lgsg maen2..
tipu la kan
how to describe it??
erm??

btw

now im student of mechanical engineering's
in UiTM Pulau Pinang
*ouhhh..UiTM di hatiku

sepanjang aku tak update blog ni..
senanya aku further study kt sane..
hee.
dah jd student blk ni..
maka nya..
busy sket la kan..haa!!

now!!
da nk msuk sem 3 da
just nk tggu result exam je
owhh!!
27 april
tup tap tup tap
da nk msuk sem 3
bukan lme mne pon

so..tamat la wt sementara ni..
nnt klw rajin 
sy update lg k
byep!! 

*malas da nk wt tulisan warna2
im now try to be like another blogger :) with smile and patient
insyaAllah..u'll make it

No comments:

Post a Comment