Pages

Tuesday 17 April 2012

Lets start a new life!!

syukur Alhamdulillah setinggi-tinggi kesyukuran ke hadrat Ilahi
yang telah memberi aku peluang untuk bernafas hari ini
mungkin tiada esok untuk aku
sapa tahu kan?

jadi
masih belum terlambat utk berubah kan?
 *tarik nafas!!..fuhhh
nikmat bukan
pernah tak kita terfikir 
berapa byk nikmat Allah yg telah kita guna tiap-tiap hari
since kita lahir
nikmat tu sentiasa je ada
but if once problem hits on your own nose
bru la korg awake from your own dream
(lamunan terhenti)
tros bersyukur
tp Allah Maha Penyayang kan??
mesti la!!
klw x
da lme da kita susa..tak dpt apa2 nikmat tuhan
yet
Allah bg extra nikmat kt kita lg
untung nya kita ni

so..post for today!!
grab a chance to change!!
time is not waiting for you

bila aku tgk balik entry2 lama aku kan
the awkward moment yg aku nmpk
aku tersedar yg aku ni mcm syok sendiri
kan?
itu lah IDHAM yg dulu
org nk berblogger..kau pon sebok nk berblogger

hee..tp nk wt cmne kn..
dah create
takkan nk bia terbengkalai mcm tu je

insyaAllah.
dgn izin Nya..aku akan terus kan sehingga yang aku mampu..

No comments:

Post a Comment